مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 آبان 1400 ساعت 12:152021-11-09اقتصادي

افتتاح بخش پایانی فاز دوم رودپارک مشهد اواسط سال 1401 


معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: طراحی اتصال رودپارک از میدان نمایشگاه به وکیل آباد با تاکیدات شهردار در دستور کار قرار گرفته و عملیات اجرایی آن با تصویب شورای شهر سال آینده آغاز خواهد شد.

- خلیل الله کاظمی در افتتاح بخش اول، فاز دوم رودپارک اظهار کرد: فاز اول بوستان چهل بازه سال 96 به وسعت 10هکتار به بهره برداری رسید.

معارضات سبب شد افتتاح پروژه فاز دوم با تاخیر مواجه شود، اما با پیگیری های انجام شده و با مساعدت مهندس ارجایی در زمانی که تصدی ستاد اجرایی فرامین امام را برعهده داشتند این معارضات برطرف و امروز 24 هکتار از فاز دوم چهل بازه (رودپارک) با اعتبار نهایی 180 میلیارد تومان در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی افزود: درکنار افتتاح این بخش از بوستان، 20 هکتار دیگر نیز از این بوستان در حال اجرا است که امیدواریم اواسط سال آینده بخش دوم فاز دوم تا پل ستاری هم آماده بهره برداری شود.

همچنین طی سه ماه آینده نیز طرح اتصال پل پرتوی نمایشگاه به بوستان وکیل آباد نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت که با اجرای آن مجموع 150 هکتار فضای سبز در اختیار مردم قرارخواهد گرفت.

کاظمی با اشاره به اینکه سرانه فضای سبز منطقه 11 با یک مترمربع افزایش به حدود 103 مترمربع خواهد رسید، افزود: دریاچه هایی که در رودپارک احداث شده در مسیر بند گلست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بخش پایانی فاز دوم رودپارک مشهد اواسط سال 1401 

افتتاح بخش پایانی فاز دوم رودپارک مشهد اواسط سال 1401